Re: problem z drukarka hp695c

Autor: ..:: MaGuArD ::.. (maguard_at_op.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 18:13:41 MET

Użytkownik <marcinsz08_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Mój problem jest następujący: moj adrukara nie chce drukować po
podniesieniu > klapy ustawia tusz w pozycji na środku, ale po zamknięciu jej
nie wraca na
> swoje miejsce, za to zapala się kontrolka od papieru
Niedokładnie włożony tusz, lub styki są zabrudzone, wyjmij pojemnik i styki
wyczyść jakimś alkoholem, włóż dokładnie. Jak nie pomoże możesz się szykować
na zakup nowego, to moja opinia, ale na odległość ciężko jest wywnioskować.
Pozdrawiam

--
  ______oOOo____00___oOOo___        Wszystko co powiesz