Re: ISDN modem

Autor: Basior Zywiec (basior_at_o2.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 18:15:09 MET

On Sun, 8 Dec 2002 11:41:05 +0100, "piet" <ambiorix_at_polbox.com> wrote:

>Cześ?
>Mam pytanko Tepsa pod?ączy?a mi ISDN jak jest ró?nica mi?dzy 56kb a 128kb
>(naturalnie nie chodzi mi tylko o szydkoś?) np. z naliczaniem impulsów .
>Jaki modem potrzebuj? do ISDN 56kb - czy mo?e byc normalny
>THX

cze
jest roznica w naliczaniu
za 128 placisz podwojnie ;-(
sadze ze kazdy modem powinien obslugiwac dwa kanaly - ale potrzebne
oprogramowanie.
co do modemu ISDN to tpsa go chyba daje albo w promocji albo w niby
dzierzawe - nie wiem jak teraz jest (mam sdi)
modem normalny ?? nie bardzo ciebie rozumiem - od ISDNu moga byc tylko
uzywane modemy cyfrowe ISDN

pzdr.
basior_at_o2.pl