Re: [twardziel] WD800JB i starsze płyty

Autor: Jan F. Kurkiewicz (jankur_at_ki.onet.pl)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 14:14:45 MET

Użytkownik "Michał 'Buka' Uberman" <umka27_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:asv5gp$o9l$1_at_news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <jankur_at_ki.onet.pl> napisał w wiadomości

> ~~~~~~
>
> Do WD800JB? Cały czas czytałem, że właśnie 133 one nie obsługują, max 100.

NIc na to nie poradzę, kontroler jest na 133 ATA, a Caviar na 100 :-)

> A pytanie mam takie: pierwszy raz słyszę o takim kontrolerze, jak to
działa?
> Gdzie się to wsadza, jakie są za a jakie przeciw? Hmm, stówa znajdzie się
> szybciej niż 500zł na nową płytę i procka jakiegoś... :-)

Wsadza się w slot PCI i koniec; samo się rozpoznaje, dyskietkę załączoną
uruchamia się dopiero w Windows, aby sobie popatrzeć jak to działa. To jest
bezobsługowe... Nie ma przeciw, no może 2 sek dłużej uruchamia sie system;
ale 8 kanałow (razem z pokładowymi). A kontrolerów jest cała mas; ja kupiłem
najprostszy ST Lab z chipsetem Silicon Image.
jfk