Re: Problemy podczas wyswietlaniem obrazu na TV - Radeon 9000

Autor: Art B. (wizard_at_alpha.net.POLAND)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 12:37:43 MET

"Bartosz Skowronek" <bskowron_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Art B." <wizard_at_alpha.net.POLAND> napisał w wiadomości

> zasilacz duuużo może :-)
> a moze przegrzewa sie jakis inny element?

 apropos zasilacza : po wlaczeniu kompa zaczyna zwykle wydawac dziwne
dzwieki.... no tak ten tego...warczy jakby. Jak mu dam z piesci w kratke
wentylacyjna to przestaje. Ma to jakis zwiazek ?? A w ogole to co taki
warkot oznacza, wydawalo mi sie ze to tylko wiatraczek jest lekko
zwalony....

Pozdrawiam, Artur B.

ps. zasilacz mam 115 W , a podzspolow malo: jeden dysk , zadnych nagrywarek,
poza dzwiekiem i grafika zadnych dodatkowych kart, procek 500 mhz wydawalo
mi sie ze ten zasilacz unosi to bez problemu....