Zwisy radeona, nikt nie wie co robic

Autor: kulwis (kulwicki_at_poczta.fm)
Data: Sun 08 Dec 2002 - 09:51:40 MET

Wczoraj kupilem nowa karte graficzna: Hercules 8500le 64mb ddr. Po
zainstalowaniu pieknej karty w slocie AGP i zainstalowaniu od nowa
Windows Xp zaczely sie powarzne problemy. A minowicie zaraz po
zainstalowaniu sterownikow ze strony ati, dokladnie sprawdzone
u kolegow swietnie dzialajace Catalysty 2.3 6166, u mnie zaczely powaznie
broic, nie wiem moze to wina karty, ale nie sadze. Po ponownym uruchomieniu
komputera
juz sie cieszylem poniewaz ujrzalem super obraz 2d, poprostu bylem
zachwycony. Moje szczescie nie trwalo jednak dlugo, 3dmark sie zawieszal,
nie moglem odpalic zadnego filmiku, rowniez po chwili
totalny zwis. Jest to dziwne poniewaz na poczatku w 3dmarku w 640x480 i
800x600 bylo oki, ale w 1024x768 juz byly zwisy. Pozniej rowniez w tych
nizszych rozdzielczosciach nastepowal
zwis. Po zainstalowaniu demek od ati, to samo. Pomyslalem moze stery,
odinstalowalem i doglebnie usunalem resztki po czym zainstalowalem te z
plyty od herculesa, bylo to samo.
Naprawde nie wiem co mam robic. Karta normalnie dziala pieknie, dopoki nie
wlacze filmu, nie zagram w gre. Co to moze byc. Moze moj sprzet jest
niekompatybilny, ale nie wydaje mi sie.
Oto jego kongiguracja:
- Duron 900
- Msi K7t Turbo Limited Edition
- 256 sdr (sprawdzony, jest oki)
- Hercules 8500le 64mb
- Fujitsu 20gb
- SB Live 1024
- Asmax Surfer
- cdrom asus x52
- zasilacz enlight 250wat

Wczesniej mialem Rive tnt2 m64 z ktora nie bylo zadnych problemow. Bardzo
prosze o pomoc, bo naprawde nie wiem co mam zrobic, licze na was, bo nigdy
sie na was nie zawiodelm.
Za wszelkie info serdeczne dzieki.