Re: Podkrecenie dwoch rzeczy

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 23:20:27 MET

Peterphk wrote:

> tak, ale co zmieni takie podkrecenie ??? P3 1GHz produkowali na 2
> szynach ...

Prawie kazdy cD0 PIII idzie >1300 bez problemu :)

> jezeli to wersja z 133MHz to nie sadze zebys go wiele
> podkrecil bo reszta systemu zacznie sie sypac bo nie ma dzielnikow
> dla PCI i AGP ...

a) czy byla mowa o chipseci plyty glwonej bo jak jest i815 to zaden
problem.

b) markwoy GF bez problemu pownien wytrzymac do 100MHz na AGP

c) nawet przy FSB 150MHz nadal mam _tylko_ 37MHz dla PCI (zakladajac
dzielnik 1/4 dla PCI co kazda przyzwoita plyta na iBX miala)

> Grafike tez sie nie da za duzo podkrecic bo przyrost wydajnosci to
> max 10% .... a co to zmieni???

Sparwdz nie teoretyzuj. Takie 10% moze byc granica miedzy skakaniem a
komfortowym graniem.

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality