Re: POTRZEBUJE zalozyc siec w ZIEMI pomiedzy budynkami - ktos cos takiego ROBIL?? PROSZE O KONTAKT

Autor: michal (garnek186_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 23:00:38 MET

Wiec juz mowie. Budynki oddalone sa od siebie o jakies 50 metrow. Wszystko
jest na posesji jednego gospadarza. Glownie chodzi o to ze firma jest w
budynku lezacym jakby obok domu mieszkalnego. W zwiazku z tym, ze pod swiezo
oddane do uzytku biura zostanie podpiety internet wlasciwiel - moj dobry
znajomy chce aby takze nitke dac do siebie do domu... Od wtorku przyjezdza
koparka ktora wyzlobi na jakies 1,5 metra row pomiedzy budynkami. Chcialbym
aby bylo to dobrze zrobione gdyz na calosc terenu zostanie polozona kostka
brukowa. Z tego co wiem to stosuje sie kabel zelowany - jednak czy dawac go
dodatkowo w oslonie w rurce PE... Ile nitek poprowadzic etc.. Jednoczesnie
zastanawialem sie nad ciagnieciec nitki swiatlowodu - tak na wyrost - z tego
co wiem to jest tania - a moze sie przydac w przyszlosci.

Michal