Adobe Premiere 6.5 na DV500 i problemy

Autor: Virtuozik (virtuozik_at_inetia.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 21:42:27 MET

Witam!

Mam karte Pinnacle DV500 wraz z dolaczonym Adobe Premiere 6.5.

Dzisiaj z rana wszystko dzialalo doskonale, zarowno pod win98 jak i pod win
xp. Pod tym drugim w pewnym momencie premiere wywalil sie na amen, razem z
calym systemem.

Po restarcie przy probie robienia capture z kamery analogowej program wywala
komunikat An Error Ocured During Capture (qrfa ale odkrywcze ... tak swoja
droga).

Reinstalacja wszystkiego nie pomogla, malo tego instalacja ponownie na win98
(ten sam komp ale system na osobnej partycji) dzieje sie to samo ;-(...

O co chodzi??? czyzby karta sie spaskudzila?! Wydaje mi sie to bardzo malo
realne ;-(..

Co robic? Blagam pomocy...

Pozdrawiam i bede baaardzo wdzieczny za pomoc

P.S. przy okazji czy ktos wie jak w adobe premiere ustawic zeby od razu przy
capturowaniu rozprowadzalo dzwiek z jednego kanalu na drugi? nie widze tam
zadnej takiej opcji, dopiero po zgraniu calego materialu mozna to zrobic ;-|

-
Po prostu Virtuozik
e-mail: virtuozik_at_inetia.pl
GG: 244389