Re: Jak naprawić błąd geometri dysku

Autor: Mariusz Popiołek (mariuszpopiolek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 20:51:29 MET

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> "MarKoz_PL" <jriper_at_o2.pl> napisał:
> Widze, ze ktos tu >chyba< nieumiejetnie poslugiwal sie w/w prgramem i go
> znienawidzil ;)
> BTW. Nie mam zamiaru wywolywac dyskusji na temat 'wyzszosci siwat...', mam
> tylko zgola inne zdanie na temat PQM.

Kiedyś chciałem coś zrobić w PM (chyba zamienić Fat32 na Fat16, nie pamiętam
już). Przeładowałem system, PM odpalił się w trybie MsDos, pomielił trochę i
skończył swoją pracę. Niestety Windowsów nie udało mi się juz uruchomić,
próbowałem coś samemu zdziałać, ale skończyło się na ponownej instalacji.
Nie sądzę żeby to była moja wina, PM jest raczej trochę niedorobiony.

--
Pozdrawiam
Mariusz Popiołek