Re: ZX i pamiec

Autor: Sebastian Pasikowski (pasikowski_at_interia.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 18:52:10 MET

Dnia czw, 05 gru 2002 o 11:02 GMT, Radoslaw Sokol napisał(a):

> Wykrywanie HDD? Próba uruchomienia stacji dysków?

Napędy wykrywane są poprawnie (tzn. CD i FDD, ponieważ HDD nie posiada),
tylko z dużym opóźnieniem. Dopiero jak kontrolę przejmuje system, to
wszystko rusza z kopyta.
Dowiedziałem się, że płyta pochodzi z 'padu', tzn. spalił się zasilacz
razem z kartą graficzną, wię może to ma jakiś wpływ na takie działanie,
choć wydaje mi się, że przy jakimś uszkodzeniuu płyty nie powinna ona
ruszyć, a przynajmnie mogłyby wystąpić jakieś błędy. Jest to naprawdę
dziwne zachowanie, ale zastanawiam się czy upgrade biosu mógłby pomóc?
Czy na płytach Intela można upgradeować bios?

--
 registered witcomp.machine user #1