Re: abit bx-133 raid i resety

Autor: marszun_at_poczta.onet.pl
Data: Sat 07 Dec 2002 - 18:09:59 MET

Czesc

> pod co masz podpiety twardy?
Twardziel mam podpiety pod zwykly kontroler , nie pod raid'a

A co do mojego problemu to podejzenie padlo na jakies funkcje zarzadzania
energia , jak mowilem w2k sie resetuje , a pod w98 w momencie instalacji
sterownika do (pisze z pamieci) "zaawansowane zarzadzanie energia" mam
natychmiastowy reset , tyle ze po restarcie w98 sie odpala bez problemu a w2k
dalej nic , powylaczalem wszystkie acpi i wszystko co bylo z zarzadzaniem
energi czy tego typu rzeczami i dalej to samo.
Spotkal sie ktos z czyms takim?

A co do sprzetu to jak mowie sprawdzalem na segate 13,40gb i ibm 120 , do tego
gforce 256 ddr i gf2 mx.