jak podłączyć dyski i CD

Autor: IceCool (icecool_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 17:11:45 MET

chodzi mi o to że mam dwa twardziele, barracude 40 Gb nową i stary seagatte
8,4 GB oraz CD i nagrywarke
do pierwszego kontrolera mam podłączone dwa dyski (nowy pierwszy i stary)
do drugiego CD jako pierwszy i nagrywarke
i strasznie mi muli kompa podczas nagrywania i robienia obrazów na HDD
wiecie może jak to popodłączać żeby chulało jak trzeba
robiłem małe przemeblowanie w obudowie i poprzestawiałem wszystkie napędy po
swojemu, i od tego momentu klapa a niepamiętam jak było popodłączane
wcześniej
dodam że komp ma 1000 Ghz Celeron, 192 sdram, płyta procomp bvc3a ata-66
z góry dzięki za wszelką pomoc

--
Pozdrawiam
IceCool