2 pytania o grafe i monitor

Autor: Pacior (dpacior_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 16:28:10 MET

Witam ma 2 problemy. Pierwszy polega na tym iż po wyjściu z jakiegokolwiek
programu/gry otwartej na cały ekran, robi mi się on strasznie jasny z mdłymi
koloorami. Moja karta graficzna to Gainward GF3 Ti450 GS, Detonatory 40.72,
a system windows XP. Drugie pytanie tyczy sie monitora. Dzisiaj kupiłem
sobie nowy monitor CTX PR711FL. Jest zarąbisty, ale ma 2 poziome kreski,
ktore sa najlepiej widoczne na białym tle. Zadzwoniłem do sklepu i mi
powidzieli, że to normalne dla płaskich kineskopów. Czy to naprawde normalne
i nic nie da się z tym zrobic?? Bo naprawde mnie irytują....
Za odpowidz z góry dzięki.

--
Pozdrawiam, Pacior :: dpacior (at) poczta.onet.pl :: GG#1431886
"Oœrodkiem prawdziwej komedii jest zawsze kobieta."  -- Stefan Zweig