przechwytywanie i kompresja obrazu na avermedii

Autor: Tadeusz (tadeusz_at_WYTNIJ.poczta.neostrada.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 12:24:09 MET

Witam
Mam wielkie pytanie. Czy posiadajac tuner tv avermedia tv capture 98 mogłbym
zgrabowac np godzinny film? Chodzi mi o to ze obecnie grabuje tylko krótkie
filmiki- bo avi zajmuja kupe miejsca. W przypadku godzinnego zapisu
potrzebowalbym chyba juz kompresowac jakos w locie. Czy na duronie 800 jest
to wogole mozliwe? Czy moglby ktos pomóc, polecic jakis soft? Z gory
dziekuje

tadeusz