Nvida - problem

Autor: Rafał (antyspam.rafalspam_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 09:40:34 MET

Cóż, mam problem i nie za bardzo wiem, co mam zrobić
mam geforce 200 mx i chodzi bez zarzutu. Ostatnio próbowałem zagrać w
mechcomandera 2 i mam kłopot, bo nie chce on użyć karty 3d.
jak klikam prawym przyciskiem myszy na pulpicie i potem we właœciowœci to
mam 3 ekrany -
1. monitor plug and play na Nvida .....
2. nieznany monitor na Nvida

To drugie ma ustawionš palete 256 kolorów i nie da się to zmienić, a tak
poza tym, to co to jest to drugie.

Podejrzewam, że mechcoammandr korzysta z tego drugiego ustawienia.
Zaznaczam, że wszystkie inne gry chodzš bez problemów.

Rafał