Re: jaki najtańszy sensowny zestaw płyta+procek?

Autor: Robert P. (zyx123_at_poczta.zonet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 09:07:57 MET

Użytkownik "Michał 'Buka' Uberman" <umka27_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:asraf8$7eb$1_at_news.onet.pl...
> Ehh, okazuje się że o nowym dysku mogę zapomnieć jeżeli nie zmienię płyty.
> jakoś ciężko o płyty obsługujące dyski 80GB i procesory Celerona 400MHz
> (socket 370) jednocześnie... Więc musiałbym kupić jednocześnie dysk
> (WD800JB), płytę i procesor. A niewykluczone że także ram (mam SDRy).
Jeżeli
> było, to sorki, ale jestem tak przybity że nie mam serca do przekopywania
> się przez archiwum.
> Jaki jest najtańszy sensowny (!) zestaw który powinienem kupić?
>
> Z góry dzięki, pozdrawiam,
> Buka

Sprawdz dobrze na stronie producenta plyty na 90 % Twoja plyta powinna
obsluzyc dysk 80 GB. Jesli faltycznie nie obsluguje kupujesz dodatkowy
kontroler EIDE na PCI za 90 zl lub 50 zl na Allegro i po sprawie.