Uruchamianie DivX na TV

Autor: Marcin \(news\) (anty_at_spam_delphins@poczta.onet.pl)
Data: Sat 07 Dec 2002 - 01:48:46 MET

Witam,

Jestem posiadaczem karty WinFast GeForce 2 MX64 z wyjściem TV. Podłączam
sobie wszystko do TV niby jest ok, bo obraz się pojawia, ale:

kiedy odpalam DivX'a w zwykłym małym oknie to obraz na komputerze jest
normalny, ale na TV obraz ulega rozciągnięciu do całego ekranu i co ciekawe
rozciągany jest sam film.
Na TV widoczny jest sam obraz filmu i mógłbym z tym żyć, ale niestety
przekazywany jest w taki sposób, że nie ma już np. napisów umieszczanych
jako dodatkowe okno. Zjawisko to wygląda mniej więcej tak, jakbym na
komputerze odpalał film a na TV przesyłał jego wersję "fullscreen", albo po
prostu sterownik/codec albo jakaś inna cholera przekazuje na kabel tylko
obraz z DivX'a.

Moje pytanie brzmi, jak zrobić aby pracować na TV tak jak na monitorze PC.
W notebookach jest np. taka funkcja przełączania monitora - obraz znika z
monitora i wędruje na TV, ale jak to wykonać tutaj nie mam pojęcia.
Chciałbym żeby można było zrobić tak:
- ustawiam wszystko na monitorze PC
- naciskam klawisz -> wszystko leci na TV

bacik

--
http://delix.prv.pl -> ModemiX, Klawiaturka!, HelpiX - edytor plików .HLP
http://delphins.topnet.pl - strona prywatna, głównie Delphi ->