plyta ESC wszystko w jednym

Autor: kingnothing (kingnothing80_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 00:38:51 MET

witam

chce nabyc plyte ecs z seri all in one, z grafika, dzwiekiem, lanem,
wbudowanym durakiem 800mhz wentylatorem. Moze ktos uzywa takiego sprzetu?
prosilbym o ewentualna rade, mam 400 zl i anie grosza wiecej nie moge wydac,
moj komp to 233 celerek, dysk jest ok, napedy tez,96 ramu, musze go troche
odswiezyc zeby mi przez rok pochodzil bo w przyszlym roku chce sie przesiasc
na "prawdziwy" koimputer, bede wdzieczny za rady i sugestie

kokodil