LEXMARK z45 se PROBLEM

Autor: Sebastian (starfire_at_poczta.fm)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 23:25:10 MET

Witam!!!

Zakupilem sobie drukareczke lexmarka z45se i mam problem (tak wiem lexmark
to wielkie g... )
mianowicie drukarke zianstalowalem itp. teraz rano wlaczam kompa i drukuje..
wydrukuje strone albo dwie i nastepnych juz nie che wydrukowac tzn wezmie
kartke przjedzie raz czy dwa razy glowica i po chwili diody gasna zapalaja
sie na nowo drukarka wypluwa kartke pobiera nastepna ktora od razu wypluje
a na kompie info ze drukowanie zakonczone!!

musze wylaczyc zasilacz z pradu poczekac troche i znowu moge wydrukowac ze
dwie strony!!

Co to moze byc? wymienilem juz drukarke i zasilacz(bo myslalem ze to on
powoduje problemy!)

Aha na zasilaczu podana jest wartosc wyjsciowa na 36v miernik pokazuje mi
31.. czy to normalne!>?!?!?

Pozdrawiam