Re: Błędy płyty ???

Autor: Cleriic (cleriic.nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 22:40:23 MET

Pewnego dnia news:asr4jf$rr1$1_at_news.gazeta.pl,
Michal Kokott <felixcom_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał:
> Witam ponownie
> Wiec jak wspomniałem błedy pojawiają się np. gdy gram w Collina McRea albo
> Unreal T. lub gdy przeprowadzam testy Benchmark 2000 lub Benchmark 2001 -
> ktore mialyby mi pomóc dalej - określając wydajność sprzętu.
> A co to za trójkąty?! -->Np. W Collnie McRea: zamiast części samochodu
> pojawiają się białe trójkąty .

A jakie masz Windowsy?

Zawsze warto zacząć od instalacji najnowszych detonatorów WHQL.
i uaktualnienia directX.

Nie wiem czy Unreal T. ma engine w DX czy OpenGL, ale sprawdź czy efekt ten też
pojawia się w Quake'u III Arena.

Podobne efekty widziałem kiedyś na mocno zaśmieconych Win98.
Reinstalacja na czysto pomogła.

Cleriic