nie mam juz sily - prosze o pomoc

Autor: biasuwa (bias_at_klabink.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 19:41:51 MET

otoz mam taki problem, ze komputer mi sie wiesza albo resetuje wtedy kiedy,
nagrywam plyte, albo ja odczytuje (niewazne czy nagrywarka czy cd-romem) i
to by bylo na tyle.....
dzieje sie to pod win xp, 2000, 98, wszelkie via 4 in 1, servicepacki nie
maja tu nic do rzeczy
wirusow tez nie mam, sprawdzalem kilkoma programami - kaspersky, mksvir,
norton antyvirus
dodam ze przy tej samej konfiguracji jeszcze tydzien temu wszystko chodzilo
dobrze
a jedyne z czym moglbym wiazac problemy, ktore sie pojawily to zamian biosu
nagrywarki na nowszy, przy czym podpialem do starego komputera ta nagrywarke
i tam nagrywa bez problemu
myslalem ze moze ktoras z kosci ram siadla, ale czy zostawilem jedna, czy
druga, wciaz dzieje sie to samo
procesora nie ruszalem, wiec sie chyba sam od siebie nie ukruszyl, plycie
glowne tez raczej sie nic nie moglo stac po roku pracy, kiedy siedziala caly
czas w 1 komputerze

zastanawiam sie czy moze to byc np. zasilacz, bo czasem jak mi sie komputer
zresetowal to dysk rozpedzal sie od nowa, no i fakt ze komputer sie
wiesza/resetuje w momencie keidy pracuje cdrom, czyli pobiera wiecej mocy
tez moze na to wskazywac
ale czy kiedy rok chodzil zasilacz i wystarczalo mu mocy to teraz nagle
mogloby byc jej za malo ??
jest to zasilacz 250Wat Codegena, wiec raczej dosyc slaby

ma ktos jakis pomysl ?