Re: Program do spowalniania komputera ?

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 23:22:53 MET

"D.K." <amidar_at_wp.pl> wrote in

> Sciagnalem
> programik maslo i jeszcze kilka innych ale zalezy mi na czyms
> rezydentnym. Kiedys byl taki programik ale nie pamietam jego
> nazwy.

            Na http://www.sourceforge.net widziałęm coś do spowalniania. Czy
rezydentne - nie wiem. I jeszcze było coś takiego, że odpala się
najpierw to (z podaną procentowo prędkością), a potem właściwy program
- można z .bat. Pytaj na pl.rec.gry.komputerowe.klasyka (albo raczej
zajrzyj do FAQ).

--
/****    Wskoczcie do klozetu i stańcie na głowie    ****\
*****       Ja żyję, a wyście umarli, panowie.       *****