Re: SAMSUNG 757 DFX

Autor: Marek Z (mzural_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 15:19:32 MET

Witam !

Maciej Jeszke wrote:
> moze polecisz mu jescze monitory marki target? albo ruskie
> kukuryzniki.....
> ale jesli facet mieszkasz niedaleko servisu i czas biegac z
> samsungiem i lg,,, jesli sie lubi "plaskie kineskopy inaczej",
> geometrie obrazu ktora z kola robi kwadrat, maksymlne rozdielczosc
> 1200x 1000 przy 60 hz.., i chce sie miec toster i monitor jednejn
> marki, no coz polecam samsnuga i lg!!

Jeżeli nie chcesz zacząć " pływać " to dyskutuj z tym co ktoś powiedział a
nie ze swoimi wyobrażeniami
Poza tym jak masz takie słabe nerwy i denerwujesz się jak ktos ma inne
zdanie niz Ty to może skup się narazie na czytaniu
Uprzedzając Twoją reakcję : dyskusja o monitorach przewija się przez grupę
cyklicznie. Najlepszą radę jaką można dać już dałem wcześniej. Nawet do
najlepszych producentów nie można mieć zaufania ( Polska jest traktowana
jako rynek gorszej kategorii, gdzie trafiają partie towaru o obniżonej
jakości - dotyczy to np. monitorów ). Kupuje się konkretny egzemplarz
monitora sprawdzając go dokładnie przed zakupem. - dodatkowo należy
wcześniej zapytać się
(jak to zrobił Davido ) na grupie ; ) o wybrane modele, czy nie ma do nich
uwag ogólnych. Ja np. miałem uwagi do NEC-ów i do CTX-ów i o tym napisałem.
To tyle w tym temacie

Pozdrawiam
Marek