Re: Reklamacja dysku Seagate'a

Autor: Michał 'Buka' Uberman (umka27_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 14:59:29 MET


Użytkownik <marek_online_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:2883.00000301.3df0ab42_at_newsgate.onet.pl...

> uszkodzenie to wówczas trzeba czekać nie 14 a 28 dni roboczych (to jest
grubo
> ponad miesiąc)...
>

Naciągają Cię że chodzi TYLKO o dni robocze. W którejśtam ustawie o
gwarancjach i rękojmiach są podane terminy 2 i 4 tygodni (różne warunki),
ale nie ma nic że dni wolne i świąteczne się nie liczą.
Jak sam ostatnio stwierdziłem, chyba lepiej jest korzystać z rękojmi niż
gwarancji - 1 rok, załatwia się ze sklepem a nie stacją serwisową
producenta. I to sprzedawca ma 2/4 tygodnie do załatwienia naprawy, albo
wymiany sprzętu na nowy, reszta to jego problem.
Podobno... ;-P

Pozdrawiam,

--
Michał 'Buka' Uberman
buka(at)tkchopin.pl
GG:35037
www.tkchopin.pl/~buka/
-rowerowanie po 3mieście i okolicach


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 02:04:21 MET DST