Re: problem z Caviarem

Autor: P|eszczoH (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 08:37:42 MET

> Tow. Pieszczoch, SMARTa miałem jeszcze na WD Caviar 2,5 GB ;)
> A było to siakieś 8 lat temu. Ten dysk mam do dzisiaj, i czasm go
> sobie podłączam (jest w szufladzie)
> Nazwał bym go BARDZO STARYM, a Ty ??? ;)

bardzo stary to pojecie wzgledne.
bardzo stary jest np. WD 850 MB
2,5 GB dysk dzielila chwila od 4 GB.

i moze pomogloby gdyby Monika podala jaki to dysk dokladniej
lub jego wielkosc, co moze swiadczyc o wieku.

napisalem co moze, nie musi byc...
pozatym dla Moniki byloby dobrze
1. zgrac dane
2. sciagnac jakis program od WD do testowania ich dyskow.
o ile pamietam maja cs takiego i nawet dziala.
Cya