Re: P4 + DDR333 ???

Autor: m.o.net (ogorek_m_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 07:48:27 MET

> Poszukuję dobrej płyty pod P4. Bardzo stabilnej i wydajnej. Zastanawiam
się
> nad Abitem BE7 lub Asusem P4PE. Macie z nimi jakie¶ do¶wiadczenia?

A co powiecie na tą płytę?

Gigabyte GA-8PE667 Ultra Intel 845PE

lub tańsze GA-8PE667 Pro Intel 845PE

i GA-8PE667 Intel 845PE

przymierzam się do kupna pierwszej z nich. Na www.in4.pl i www.pclab.pl
wypadają całkiem nieźle.

Wystraszył mnie tylko opis w manualu, że chipsety Intela serii 845PE / E /
GE nie "łykają" modułów dwustronnych X16 (organizacja x16) - czyli chyba po
osiem kostek z każdej strony "wafelka" - chyba że się mylę.

Z drugiej strony na stronach Kingstona moduły tegoż producenta (i pewnie nie
tylko jego) współpracują z podanymi płytami Gigabyte'a (a w
materiałach -*.pdf-ach Kingstona pisze że kości te(256MB i 512MB)są
DoubleSide i x16) - i bądź tu mądry.

Czy ktoś ma jakieś doświadczenia z tą płytą?

pozdr Marek