Zwisy Win98 SE a KT333 + oem DDR

Autor: Thorr (j-den_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 07:22:05 MET

Witam

Mam problem. Świeżo zainstalowana winda wysypuje co chwile (98 SE).
Np. proba zainstalowania 3dmark - niebieski ekran, film na divx - gora kilka
minut i wysypka to samo przy wiekszosci innych czynnosci.

Sam system nie wykazuje zadnych bledow. Niektore podzespoly pracuja na tych
samych przerwaniach ale winda nie widzi konfliktow.

Pytanie jest jedno ... Co sieje w kompie nieporozumienia.
Plyta glowna MSI KT333 Ultra2 - nowa 3 dni temu wrzucona w kompa
Proc Athlon 1200 MHz - tesh na bank dobry
Z pamieciami jest problem bo to noname oem a gdzies tam slyszalem ze ten
chipset wymaga dobrych kosci - Kingston.
Zasilacz jest goowniany (Rubikon czy jakos tak) i poza tym ma wsadzony
opornik redukujacy obroty wiatraka - chlodzenie ciecza wiec nie musi mielic
Chlodzenie ciecza (www.cpc.pl) nie powoduje ze sie cos przegrzewa bo okno
mam otwarte a temp na zewnatrz ma zbawienny wplyw na ten sposob chlodzenia
(temp. proca w biosie 38-40 stopni)
Grafika Leadtek WinFast A170 DDR.
W kompie dodatkowo jest SB Live, dwardziel Seagate Barracuda 40 GB, flop i
CD-RW NEC 40x12x40.

Mam pytanko ... czy wplyw moze miec grafa ?!?
Teoretycznie jest ok ale to trudno wyczuc. Pamieci tak czy inaczej jush
zamowilem.
Czy warto mi wymieniac zasilacz. Jesli jush bede wymienial to napewno na
Enlight'a.

--
-----
Pozdrawiam