Re: Opis płyty głównej.

Autor: Dawid [morghul] Talarczyk (talar4_at_o2.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 01:51:19 MET

> kontroler USB z 2rzędy po 4 piny (chmmm jak to się fachowo nazywa...
odnóża

goldpiny, szpilki ;)

> mojej dziewczyny a ona wielce obeznana kupiłą sobie drukarkę pod usb
bo w
> sklepie jej powiedzieli że taka jest lepsza ;P

To to tobie sie należy bura :) puszczasz dziewczyne samą po drukarke
?? :D

> Ps.: Jeśli ktoś posiada taki opis to proszę o przesłanie go na maila

Nie posiadam ale zlituje sie nad tobą leniu który nie potrafisz wpisac
do goolge 'GA-586ATV'.
Ludzie !!! do czego są wyszukiwarki ?!?!?!??!
No i prosze, pierwszy wynik jaki wypluwa google to:
http://ftp.gigabyte.com.tw/support/user_pdf/586atv4.pdf
czyli manual do płyty na ftp'ie Giga-Byte'a.

Następnym razem polecam ruszyć troszke główką :D
pozdrowionka

--
Dawid [morghul] Talarczyk
talar4_at_o2.pl GG: 600866