ustawienie ostrości w ciekłokrystalicznym Flatronie LG

Autor: Jaro (ptica27_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 22:55:27 MET

Mam problem z ostrością obrazu. Nie wiedzieć czemu, część powierzchni ekranu
wyświetla ostry obraz a inna część nie. Nie wygląda to bynajmniej w ten
sposób, że powiedzmy jedna połowa jest ostra a inna nie. To raczej jakby
naprzemienne pasma ostrości i nieostrości. Monitor jest nowy więc tak mi się
wydaję, że należało by coś w nim ustawić. Jednak OSD tego monitora nie jest
zbyt rozbudowane. Kiedy próbuję zmienić ustawienie FASE te pasma ostrości
jakby się przemieszczały. Nad FASE jest jeszcze suwak oznaczony CLOCK, który
nie mam pojęcia do czego służy. Jeśli ktoś się zetknął z tym monitorem i wie
w czym może być problem to proszę o radę.