Lama skisił dysk pomocy !

Autor: dannyp (danny__p_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 23:31:59 MET

Kupiłem nowego Cawiarka BB, ale starczy. Nie chciałem instalowac systemu od
nowa wiec:

1 Pozyczyłem 4 GB od kumpla (fat 32) i zrobiłem na nim image; mój xp tez byl
na fat32
2 Uzyłem ghosta do backup'u mojego C
3 Nowy podzieliłem na 3 partycje 8, 30 i reszta
4 Restore z image'a i

powstała 80 gb partycja C :( na fat 32

5 Partition magic
6. Zmiana na ntfs
7. Zmaina wielkości partycji C na 8 i uwtorzenie 2 pozostałych jako
podstawowe

Wynik:
Niby wszystko jest ok, ale Cd-rom wcisnął mi się zaraz za D i mam C:, D:
E:(CD rom), F: E:(Nagrywarka)

Mozna to jakoś zmienic doprowadzic do porządku ?

Z góry dzieki dannyp