Re: GeForce VIVO

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 22:35:30 MET

> Przeplotu nie usuwa się w czasie zapisywania materiału. Dużo lepsze efekty
> daje usunięcie przeplotu w trakcie obórbki już zgranego materiału.

no coz... jezeli chcesz mi powiedziec ze profesjonalne karty video zwalaja
usuwanie przeplotu na kompa to chyba nie bylo by sensu kupowac takiej karty
...(jak to by wygladalo jakby karta ktora ma sprzetowe kodowanie do mpeg2
dawala procesorowi dodatkowa robote w postaci usuwania przeplotu) ... no ale
jezeli uwazasz, ze komp to zrobi lepiej od karty no to twoj wybor ...

> A co powiesz na to że na Duronie850 zgrywałem 768x576 w 25fps bez
kompresji?

do tego akurat nie jest potrzeby az taki komp tylko szybki dysk ... ja na
slabszym zgrywalem bez kompresji ... tylko byl maly problem ...minuta
zajmowala 1,2GB :))) no i jak nie miales NTFS'a to co 2GB gubil klatki ...

> Też magia?
> ;-)

nie to akurat nie jest magia:)