Re: Jak zgrac Edu Roma?:-)

Autor: ButtHeadek (ButtHeadek_at_hoga.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 22:31:33 MET

On Mon, 02 Dec 2002 17:27:15 +0100, Andrzej Pinczuk
<andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl> wrote:

>Widzialem te kompakty i faktycznie dosc interesujacy przypadek.

A znasz cos takiego z tymi plytami. Po skopiowaniu na nagrywarce Teaca
wszystko jest ok. Dziala pieknie. No, ale ta skopiowana plyte wkladam
do mojej nagrywarki LiteOn 24/10/40, robie instalke i nie
dziala!!!!!!!!! To samo wyskakuje, jakbym przegral na mojej.:-(

>Tak latwo nie ma.

A no nie ma.:-( A masz jakis pomysl, jak to zgrac? Moja propozycja.
Robisz obraz w clonie, nagrywasz obraz(nie z obrazu) tylko obraz na
plytke, dogrywasz jeszcze Deamon Tools i dziala pieknie, ale trzeba
dodatkowy drive zainstalowac w systemie.

ButtHeadek
Pozdrowienia