epson stylus 1000 - problem

Autor: cube2 (cube2_at_2com.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 21:00:44 MET

Czesc
Mam problem z drukarka epson stylus 1000.
Wciaga arkusz do pewnego momentu po czym wydaje serie piskow i stoi. Nie da
sie jej zresetowac przyciskiem ani wysunac kartki. Wysuwa niezadrukowana
dopiero po wylaczeniu/wlaczeniu zasilania.
Testowalem na win98/win98se na 3 komputerach.
Probowalem ja ustawiac jako sieciowa i lokalna.
Probowalem jako jedyna drukarke na stacji roboczej oraz w parze z druga (na
przelaczniku)
Probowalem na dzialajacym oraz swiezo zainstalowanym systemie.
Probowalem ze sterownikami z win oraz ze strony epsona.
Probowalem ze sterownikami do innych epsonow oraz innych producentow.
Kabel zasilania i lpt sa nieuszkodzone.
Wczesniej oczywiscie dzialala.
Gosc w serwisie twierdzi ze jemu dziala (win98se, sterowniki te same)

prosze o pomoc