Re: karta TV -jaka ????????????????????

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 18:22:58 MET

WR wrote:
> Chce kupic sobie karte TV, z radiem. Chciaklbym sie spytac ile zajmie
> mi miejsca nagrany filmik na dysk za pomoca karty TV i wjakim
> formacie sie zpaisze (czy to zalezy od karty, oprogramowania) i jaką

bt8x8 (chipset) np tani pixel i softu masz FULL ! np 5GB :)
po kompresji np 160MB .... ale to juz ntg

> karte polecacie????????? i jeszcze jedno -czy piosenki nagrywane z
> radia na dysk twardy (mam 80GB -wiec sie nie martwie) beda w formacie
> mp3 czy audio (i czy to tez zalezy od karty i oprogramowania??) to na
> tyle

soft

> PS Wesołych świąt!! ;-))

nawzajem =]

p.s
unikaj nicamu na ukladzie philips 78xx czy jakos tak, patrz moje posty a
archwium .

--
@ Czeka na Ciebie 50zł lub więcej, bez ściemy
@ zobacz, możesz tylko zyskać : http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/