NAGRYWANIE DZWIEKU

Autor: Tomek (tomek_at_caria.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 17:06:54 MET

Drodzy grupowice chcialbym sobie ponagrywac dzwiek na komputerze, problem w
tym ze mam tylko jedno wejscie MIC-IN i jak do niego podepne zrodlo dwieku
to dzwiek nagrany strasznie charczy. Jest to laptop wiec wymiana karty
dzwiekowej odpada. Myslalem ze szeroko reklamowana SB EXTIGY jest karta
zewnetrzna ale zewnetrzny to ona ma tylko panel a reszta jest na PCI. Mam do
dyspozycji 2 wejscie USB i dwa IEEE 1394, czy sa jakies urzadzenia/
przejsciowki/ konwertery dzieki ktorym mialbym szanse na czyste nagranie
dzwieku ??? Moze zewnetrzny tuner TV?