TunerTv i win2k

Autor: Krasus Waw (mk23418_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 15:22:35 MET

Witajcie Ludzie.
Mam spory problem. wlozylem sobie na PC-Chipsa M726 Tuner
telewizyjny. Dokladnie PixelView o oznaczeniu PV-BT878p+ (Rev.
4C) i... wszystko jest oka, ale dzwieka naprawde beznadziejny.
Harczy na wszystkich kanalach i nie wiem co z tym zrobic. Mam
win2k wiec stery sciagnalem i tak jest. probowalem przekladac
Tuner do innego PCI, wyrzucilem sieciowke z komputera,
"odkrecalem" procesor i nic. wciaz to samo!!! Dodam, ze dzwiek
przechodzi przez karte dzwiekowa (SB 32), wchodzi do niej przez
Line In, ale to chyba nie robi, bo jak podlacze glosniko prosto
do tunera to jest tak samo.
Zauwazylem pewna prawidlowosc, ze... gdy pracuje dysk to jest
duzo lepiej. pomozcie drodzy ludzie, bo MTV2 mi nie chce dobrze
dzialac :-(
A, kablowke mam Aster City w Wawie. probowalem roznych ustawien
lokalizacyjnych karty (rozne Pal, Secam, DK i inne i wciaz to
samo. Tak samo jak zrobie po prostu POLAND)
Dzieki za pomoc i pozdrawiam

--
/Krasus