Re: P4 1.8A

Autor: Marek Szerszyński (marek_at_poczta.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 13:41:24 MET

"[> eMKa <]" <mk_at_popnet.pl> wrote in message
: > Wczoraj włożyłem do swojego komputera
: > procek P4 1.8 GHz i szynę puściłem na 150 MHz.
: > Oczywiście bez żadnych WC itp. Po prostu porządny
: > radiator, wiatrak ledwo się obraca i procek chodzi
: > na 2.7 GHz a temp. przy maksymalnym obiążeniu
: > dochodzi do 50*C.
: > To taka informacja dla tych, którzy mają spore
: > rezerwy mocy i o tym nie wiedzą.
:
: Nieźle, mam tylko pytanie jak z temp jak zaczynasz cos np.
: renderowac albo przetwarzac....
: No i jak ze stabilnoscia. Nic nie wiesza??

30-33*C na jałowym biegu. Stabilność jak na razie bez problemu.
Trochę się haczy przy 2.8 GHz

MS