Re: dobry cichy cooler do AthlonaXP

Autor: wet_12_at_POCZTA.ONET.PL
Data: Thu 05 Dec 2002 - 12:50:37 MET

   Zdecydowanie odradzam Ci Volcano 7, nie jest cichy, a umieszczenie diody
   termicznej nie pozwala mu zejść do w miarę cichej pracy. Zwróć uwagę
   na cooler z wentylatorem o małej prędkości obrotowej lub cooler
   kup z regulatorem napięcia.

> Polecam wersje box procka (dostajesz wiatrak+2lata gwarancji), sam ma
> xp1800+ i jestem b.zadowolony - cichy i temperatura na odpowiednim
> poziomie...
  Nie wiem jaki był u Ciebie cooler w wersji box, ale w mojej wersji był to
  Mint. I wcale nie jest cichy...ma 4900 obr, więc raczej nie jest to szum
  wiatru...
Rafał