Re: CATV<->SDI<->Neostrada

Autor: Gregory - Poznaniak (gregoryoe_at_wp.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 12:26:59 MET

Użytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy_at_bsk.wywalto.vectranet.pl> napisał w
wiadomości news:o97suu8631iesia5kib35le7rmq9l99kbc_at_4ax.com...

> Nie, publiczne jest tylko jedno, zazwyczaj IP providera. Reszta ludzi jest
NAT'em
> i ma adresy z klasy adresow nierutowalnych, czyli najczesciej albo
192.168.x.x
> albo 10.x.x.x. Wykupujac IP publiczne uzyskujesz adres z puli adresow
zewnetrznych.

> Zalezy od tego jak jest zarzadzane z serwera DHCP. W mojej
> tak wlasnie jest :-)
>
> Andy

Hej
IP przydzielane przez providera sa jak najbardziej "publicznymi" czy jak
tam" zewnętrznymi". Nie jestesmy za natem. Nie jestem znawca tematu, ale tak
to rozumiem.Możemy bez problemu być widziany w calej sieci Internetu

serwer DHCP w momencie wlaczenia kompa sprawdza jaki miales ostatnio uzywany
IP i jesli jest wolny to Ci go przydziela,a jesli zajety to nowy. I czasami
po resecie komputera, po 5 minutach, znowu mam ten sam IP. Czasami to
dobrze, ale czasami to kaplica.

To o czym piszesz, mam w pracy. Jestesmy za NATem, na swiat mamy tylko kilka
publicznych IP, a wewnątrz mamy 10.x

z pozdrowieniami

--
Gregory - Poznaniak