problem z dyskiem

Autor: Monika (id_monika_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 11:49:56 MET

Witam,
Mam następujący problem. 2 dyski: Segeate i bardzo stary WD podlaczone na
oddzielnych tasmach. Segeate jako primary master. WD jako Secondary Master
oraz jako Secondary Slave mam podlaczony Cd-Rom. Nie moglam podlaczyc obu
dyskow na jednej tasmie, bo po prostu w ogole (mimo poprawnego ukladu
zworek) zadnego dysku BIOS nie widzial. Taka konfiguracja juz kiedy
funkcjonowala i byla zadowalajaca. Teraz kiedy uruchamiam komputer pojawia
sie komunikat:

SMART predicts a imminent failure on secondary master hard disk drive.
Warning: Immediately back-up your data and replace your hard disk.

Pod spodem jezeli chcę kontynuować mam wcisnąć F1. Wciskam i wszyskto
uruchamia się jak należy pod Windowsem widać wszysktie dyski i wszystko
działa, no może poza jednym ten WD strasznie głośno chodzi, okropnie warczy.

O co w tym wszysktim chodzi?

--
Pozdrawiam,
Monika