Re: K7S5A - nie chce się włącza

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Thu 05 Dec 2002 - 11:25:25 MET

pocisk naskrobał:

>Prawdopodobnie masz zle polaczone kabeliki od resetu power-u itd
>... ja mialem podobny przypadek na plycie ECS K7VTA3 ....
>
>moj przypadek polegal na tym ... zeby laczyc kompa trzeba bylo
>przycisnac power pozniej reset :)) takie cwane zabezpieczenie :)))

Nie znam tej płyty. Prawdopodobnie nie można przenosić doświadczeń z
jednej na drugą. Ale dla wesołości opowiem jeszcze cos o swojej
płycie:
Otóż po kupieniu ni cholery nie chciała się uruchomić.Martwa jak
kloc. Po 4 dniach podchodów zaniosłem do sklepu a tam sprzedawca
podłączył do swojego sprzętu i płyta się uruchomiła. Szczena mi
opadła, wyszedłem na głupola, zabrałem płytę i poszedłem do domq. W
domu właczyłem myslenie na poziomie intensywnym. Wymysliłem żeby
zmierzyć napiecie na bolcach Pwr-on. Mierzę, a tam zeeeero! No, tak.
Natchnęło mnie i mierzę na Reset - jest napięcie! No to zwieram reset
-płyta startuje! Alleluja!
No i co było? W instrukcji obsługi pomylony opis pinów od tych
wszystkich duperelek. Niech mi jeszcze ktoś kiedyś powie żebym czytał
instrukcje.. ;)

jacek