Re: Zniknęły dwie partycje twardego dysku

Autor: doc425_at_bialostoczek.com
Data: Thu 05 Dec 2002 - 01:10:27 MET

Mam dysk baracuda IV 7200prm system win98.Ostatnio trochę pogrzebałem za
pomocą programu PartitionMagic 6.0 dwa dyski E iF które wyparowały z systemu
win98 były przez ten program rozpoznawane jako niezaalokowana przestrzeń
więc je ponownie zaalokowałem w dwóch parycjach po ok.20GB i 18GB z
rozszeżeniem FAT32.Niestety dane zapisane na dyskach nie są widoczne,choć
wiem,że program ten nie usuwa danych przy partycjonowaniu.Ciekaw jestem czy
są one do odratowania?