Re: Problem: athlon xp1700+ ???

Autor: plitkin (plitkin_nospam__at_interia.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 22:24:17 MET

> zmienilem cpu i karte graficzna, od tego czasu mam problemy ze
stabilnoscia
> systemu, szczegolnie w momencie kiedy uzywam paru aplikacji.

Napisz jak sie przejawia ta "niestabilnosc".
Mam nadzieje, ze poprawnie instalowales nowe stery do grafy (najpierw
wywaliles stara, dales "standart VGA" a pozniej dopiero wgrales nowe
stery??? Jaki to jest system? Daj wiecej szczegolow - wtedy bedzie szansa
pomoc.
Bo podejrzen teraz mam dziesiatki.... ALe najpierw jeszcze sprawdz czy
napewno _wszystkie_ karty siedza dobrze w swoich slotach! To moze byc
rozwiazaniem, jezeli np. modem czy siec ci sie poluzowaly...