Re: XP1700+ KT7A

Autor: krzys_iek (krzys-iek_at__spam-no_wp.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 21:52:49 MET

-=MaR=- wrote:
> Witam!!!
> Mam pewien problem, otóż:
> Niedawno przeprowadziłem aktualizację biosu w moim Abit KT7A (v.1.0)
> do wersji A9. Zakupiłem również Athlon XP1700+... i tutaj wszystko
> jest jak najbardziej w porządku: Płyta poprawnie rozpoznała procek,
> wszystko hula jak trzeba. Testy na SiSoftware Sandra pokazały jak
> najbardziej pożądane wyniki, a do tego SETI_at_home pracuje 24\24h
> (4-4h20' => 1WU). Problem pojawił się dzisiaj gdy zechciałem obejrzeć
> jakiś film (divx) - po 5s kompletny zwis systemu, restart i znowu to
> [...]

daj moze bios 64, na moim podobnym zestawie nie ma problemow

kiedys mialem zwisy przez wylaczony wiatraczek na chipe... wyl i sie zacinal
, ta blaszka nie wystarczala a pod nia nie bylo pasty !!!!!!!!!!
a problemow moze byc masa ... po kolei sprawdzaj.

--
@ Czeka na Ciebie 50zł lub więcej, bez ściemy
@ zobacz, możesz tylko zyskać : http://strony.wp.pl/wp/krzys-iek/