Re: trojany....pomozcie !!!!!

Autor: Peterphk (peterphk_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 21:48:29 MET

> wiecie moze jak znalesc trojana na dysku ??? bo wydaje mi sie ktos mi
> podeslal bo od 2 dni dostaje komunikat ze ktos moze na moim Ip wejsc mi do
> kompa ;-(((((

jak sadze masz ShitZoneAlarm:))) zasypuje cie shitem chociaz nic sie nie
dzieje:))) Jezeli naprawde bys mial trojana to na pewno nie skonczylo by sie
na jakichs glopich komunikatach ....
Za firewallem na ktorym nie ma otwartego zadnego portu taki trojanik moze ci
nagwizdac ... i nic poza tym ...

Co innego jak bys nie mial firewalla ... wtedy sprawa wyglada duzo inaczej
... trzeba zobaczyc co ci sie uruchamia w autostarcie ... po inspekcji
wywalic najpierw wszystko z pamieci (alt+ctrl+del) i wywalic wszystko co
startuje razem z kompem ... pozniej zapuszczasz NAV'a z najnowsza
aktualizacja i sprawdzasz czy ktos podlozyl ci jakies prosie albo
netautobusa ... jezeli cos znajdzie to wywalic z dysku i po klopocie ...
jezeli nie znajdzie to modlic sie zeby tam nic nie bylo:) albo wezwac mnie
osobiscie wtedy za drobna oplata usune intruza ...