Re: jakie sa dyski IBM 7200 60 Gb

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 21:17:33 MET

Nie bierz IBM są wyjatkowo zawodne. Powinien cie zdiwic fak ż za dysk 5400
oferują ci 7200. Po prostu nikt nie chce w tej chwili brać IBM trzeba coś z
nimi robić, Sprawdz czy na dyskiu IBM nie ma pomaranczowej naklejki
Servicable Used Parts swiadcząca iż dysk jest zmontowany z częsci
naprawianych dyskach. IBM to bardzo szybkie dyski ale strasznie się sypią,
więc jeżeli ci zależy na pewności danych nie ładuj się w nie.

Pozdrawiam