Problem z dzwiekiem

Autor: Deryk (wsderyk_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Dec 2002 - 18:53:13 MET

(Nie otrzymalem zadnej odpowiedzi na moj pierwszy post, wiec ponawiam
pytanie.)

Mam taki maly problem z systemem, a konkrenie - jak w temacie.
krutko powiem tak:
przy prubie odtworzenia wiecej jak jednej sciezki dzwiekowej przez rozne p
rogramy lub system wyskakuje mi taki komunikat:
"MMSYSTEM004 Okreslone urzadzenie jest zajete. Poczekaj, az bedzie wolne i
ponow probe."
lub po prostu dzwiek z drugiego lub kolejnego programu czy systemu nie jest
odtarzany.
(programy ustawiaja sie w kolejce by wydac dzwiek - systemowa paranoja)

Obecnie mam "swiezo" zainstalowanego WIN98 (pierwsza edycja). Wcześniej
mialem WIN98 SE i zadnych problemow z dzwiekiem. Sprzet oczywiscie ten sam.
Muza zintegrowana z plyta.

Probowalem podmienic oryginalny plik MMSYSTEM.dll z wersja z win98 SE ale to
nic nie dalo.
pomozcie!