Re: EZ CD creator 5 platinum i problem...

Autor: 1 (marianr24_at_aol.comp)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 19:29:10 MET

>Subject: EZ CD creator 5 platinum i problem...
>From: "|~|ierzwoj" mierzwoj_at_WYWAL_TOpoczta.onet.pl
>Date: 12/3/2002 5:52 AM Eastern Standard Time
>
>czesc;
>
>czy moglby mnie ktos oswiecic jak ww programem zgrac MP3 do formatu plyty
>muzycznej (do zwyklego odtwarzacza) CD?
>Czy polega to na konwersji na .wav, a moze na czyms jeszcze innym?

W tym programie mozesz tworzyc CD z muzyka na trzy tozne sposoby:
1. Klikasz na "Make a music CD" - >Sound Stream i dalej wg dosc jasnej
obrazkowej instrukcji - nawet chyba niewidomy by to zrozumial. Mozesz tu dodac
specjalne effekty do utworow (jest ich wiele do wyboru). Zrodlem muzyki moze
byc dowolna forma (file *.wav, mp3, CD lub vinyl LP)
Tak wykonany CD moze byc odtwarzany we wszystkich playerach, chociaz aby grac w
stereo (zdajesie po waszemu "wieza" (?)) - taki dysk musi byc po nagraniu
zakonczony - finalized - jest taka funkcja.

2.Klikasz na "Make a music CD" ->Music CD - w wygladzie bardzo podobny do
tworzenia data CD. Gorna czesc to explorer a dolna compiler CD - tu nawet
dziecko z przedszkola potrafi przeciagnac file z gornego okna do dolnego -
reszta jest automatyczna. Zrodlem moze byc rowniez dowolnego formatu audio
file (wav, mp3 itp) Ta forma nie pozwala na dodatkowe effekty. o zakonczeniu
nagrania dysk jest automatycznie finalizowany. Moze byc odtwarany rowniez
wszedzie.

3. J.w -> Create mp3 CD - podobnie jak poprzedni sposob - za wyjatkiem ze
pomiescisz bardzo duzo na dyshu ale mozesz odtwarac tylko w computerze i w
specjalnym MP3CD playerach. Sa na rynku Cd odtwaracze przystosowane do tego
rodzaju media. Navet niektore odbiorniki samochodowe maja wbodowana ta opcje.

Powodzenia w audio-produkcji
Avalon_at_am

Avalon_at_am