Re: PILNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Adam (adamlt_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 14:35:09 MET

> mineła a zepsół mi się dysk twardy. Na obudowie twardziela jest
napisane,że
> gwarancja obejmuje 3 lata (w kwietniu minie 3 lata)

Po pierwsze w sklepie nic nie wskurasz.
Naklejka o ktorej mowisz pewnie jest naklejka z hurtowni
w hurtowni bez faktury nic nie wskorasz, a w sklepie nie dadza Ci pewnie tej
faktury :)
Pozostaje Ci skontaktowac sie bezposrednio z PRODUCENTEM dysku.
byc moze bedziesz musial poslac dysk za granice....... tak tez bywa.

kumpel tak oddal dysk do naprawy i wymienili mu na nowy,
tylko , ze paczka na poczcie byla zle opisana
i jak towar wracal musial placic clo czy inny podatek od wartosci.

wiec przy takiej operacji trzeba sie wszystkiego dowiedziec.
pozdry
AT