Monitor LG FT795 problem

Autor: misza (misza8_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Dec 2002 - 13:04:33 MET

Hej.
Mam Flatrona FT795 i mam z nim pewien problem nastepujacej treści: Podczas
pracy samoczymnie rozjasnia i sciemnia sie, aktualnie nawet jasnosc na 0
ustawilem i obraz jest tek jasny jak podczas normalnej pracy. Drugi objaw to
taki ze zweza i rozszeza sie w pionie i w poziome. Tylko ze te usterki nie
wystepuja non stop tylko co jakis czas niekiedy nawet przez dwa dni chodzi
bez usterek, a nie kiedy nie mozna przy nim nawet godziny popracowac :(
Jezeli chodzi o to testowanie tego na innych kompach to tez robilem i
usterka nie znikala :(
Rozdzielczos w ktorej pracuje to 1280x1024 przy odswiezaniu 85 hercow
Moze ktos spotkal sie z taka usterka ?